Data e postimit: 2015-01-15 19:15:36
Lexime: 3720
Kur iki larg...
Lloji: Tekst filozofik
Tema: Kur iken larg...
Autori: Aurela Gjini
Shkolla: xxxxx
Klasa: |
Qyteti: Fier
E-mail: aurelagjini95@gmail.com


Hapsire e pamatshme kohore.Fjal te pathena kurr.Fytyra qeniesh te cuditshme.Sy depertues kureshtar.Peshperima qe vijne nga hici.Frike!!
Dielli duket sikur sdo te arrije kurr ta shkrij akullin qe ka mbeshtjell qenien time.Era sgjen guximin te luaj me floket e crregullt.Madje as shiu nuk shkrihet me me lotet e mi..
Mendimet enden kuturu pa gjetur rrugdalje.Ndjenja te panjohura vershojne e marin me vete gjthcka timem.E vetmja qe ka mbetur brenda shpirtit te ndrydhur eshte zbrazetia.
Kerkoj veten por se gjej dot.Dua te therras por fjalet me kane braktisur.Mbyll syt.Gerrmoj neper kujtime,e gjumi me perkund ne djepin e tij.
Me se fundmi pak qetesi...

Vepra te ngjashme
Autori: Ardijona · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Fjale nga brenda,vijn nga zemra.
S'di nga me dalin keto fjale.Ndoshta eshte fajtore deshira ime qe dua te behem shkrimtare ose afajet i ka kuptimi. Nuk e di.Por eshte diqka qfar me bene te shkruaj kaq shume.Eshte dikush brenda meje qe methote shprehu lirishem shkruaj ate qfare ndjen e q...
Autori: Leonita Ahmeti · Lloji: Poezi personale · Tema: Nena Ime
Nena Ime Nena Ime E Dashur Tek Ti Gjej Ngrotesi Fjalet Me Te Bukura I Mesoj Nga Ti. Nje Dit Kur Te Rritem E Sdo Jem Me Femij Poezin Me Te Bukur Do Ta Shkruaj Per Ty. Zeri Yt I Embel Me Ve Ne Gjum Dora Jote E Let Djepin E Perkund. T...
Autori: Laura Skenderas · Lloji: Poezi personale · Tema: Dhimbja
Me kane mbetur ca vargje pa thene. Me kane mbetur ca shkronja neper duar. Perse valle asgje s'eshte lene ?!! Po vec eshte marre, thyer, harruar!!!!! Me kane mbetur kujtime Parisi. Me kane mbetur melodi ne mendje ,gjate.... Nje histori qe sapo nisi, ...
Autori: Shqipe Gashi · Lloji: Hartim · Tema: Enderroj fetyren tende
Ditet ecinn shpejt e nen hijen e tyre gjej fytyren tende.kOhaa vrapOn e ti ju bashkOwe asaj. kOha s`ndaLet e asgje s`munde ta kthej pas weq se kujtimi per ty. Sa her qe hedh hapin e par perballem me pafuqin qe te vazhdOjj.pOr a e dini se qka me s...
Autori: Arta Lleshi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Nena
Nene,ti je ajo qe gjendesh me mua ne gjithe kete rrugtim te jetes sime,je ajo e cila nuk me braktis kurre.Nene,sot vendosa qe te marr nje flete te bardhe dhe ta shkruaj me ate bojen e zeze, me fal per disa fjale qe jane lagur,por lotet nuk po me ndalojne....
Autori: Arta Lleshi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Nena
Nene,ti je ajo qe gjendesh me mua ne gjithe kete rrugtim te jetes sime,je ajo e cila nuk me braktis kurre.Nene,sot vendosa qe te marr nje flete te bardhe dhe ta shkruaj me ate bojen e zeze, me fal per disa fjale qe jane lagur,por lotet nuk po me ndalojne....
Autori: YourLiterary.com · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Deshire e varfer
Muzgu ka perqafuare edhe pjesen me te vogel te drites qe ka mbetur ne horizont.Neper rruget gjysme te erreta,era luan me gjethet dhe shkund nga pemet ,pikat e shiut te pasdites.Nje qetesi e frikshme ndihet kudo ,duket sikur te gjithe jane zhdukur me pere...
Autori: Çetina · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Dashuria
Le te themi se ndjeja akoma dicka , sikur skishte mbarur dhe donte te vazhdonte . Doja te vazhdoja por lendohesha me vriste cdo fjal dhe cdo gjest me te vertet nuk knaqesha me pak doja gjithnje e me shum ndonese ne kete rast se meritoja Por ndjeja per t...
Autori: Diamira Havalja · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Nene
Cdo dhimbje e ka nje lot Cdo vrasje nje percmim Cdo arkim e ka nje shok Dhe cdo arritje nje deshtim  Je engjelli im mbrojtes Qe zoti ma ka dhene Je bukuria e gjithe botes Qe me krenari e therras NENE Ndoshta, ndoshta, ndoshta Vetem shprese...
Autori: Sen · Lloji: Ese filozofike · Tema: Varferia
Muzgu ka perqafuare edhe pjesen me te vogel te drites qe ka mbetur ne horizont.Neper rruget gjysme te erreta,era luan me gjethet dhe shkund nga pemet ,pikat e shiut te pasdites.Nje qetesi e frikshme ndihet kudo ,duket sikur te gjithe jane zhdukur me peren...
Autori: Xhesika Mersinllari · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Varferia
Muzgu ka perqafuare edhe pjesen me te vogel te drites qe ka mbetur ne horizont.Neper rruget gjysme te erreta,era luan me gjethet dhe shkund nga pemet ,pikat e shiut te pasdites.Nje qetesi e frikshme ndihet kudo ,duket sikur te gjithe jane zhdukur me peren...
Autori: Dorina. D · Lloji: Poezi personale · Tema: Vdekja
Si ka mundesi? Si ka mundesi qe u largua? U largua si fryma dhe u fik si arsyeja. E kerkoj ketu, E kerkoj atje. Por asgje, asgje ska mbetur mbi dhe. Rrobat ne kramastar vazhdojne te mbijetojne Dhe aroma e tyre nostalgjine leshojne. Degjoj...
Autori: Sara · Lloji: Thenie · Tema: Lotet
Sa me fat jam apo jo ? Kurr skam qen vetem , gjithmon ka qen aty dikush per mua qe me ka mbeshtetur e me ka ngushelluar , kurr sme kan len vetem, kur sdo me len, ma kan premtuar dhe un e di se ata e mbajn premtimin, se ata nuk zhgenjejn ata nuk tradhtojn ...
Autori: Anarisa · Lloji: Poezi dashurie · Tema: DY PIKA LOTI
DY PIKA LOTI... Dy pika loti, me rrodhen nga syte Mbi letren qe po shkruaja, me rane Thelle me tronditen, ne shpirte Shpejte, nga letra u thane. Mbi fjalen, ku qe shkruar "Te dua" Pikat e lotit tim, rane U treten me bojen e shkruar ...




Komentet e fundit!

Emri: Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Email: muti@HOTMAIL.COM
Komenti: Shto komentin tend per vepren e mesiperme

Emri: Endri
Email: endri.alsela@gmai.com
Komenti: Super mut

Emri: Endri
Email: endri.alsela@gmai.com
Komenti: Super.



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com